sobota, 21 listopada 2015

Kolejna szybko usunięta opinia Piotra Nowaka z Sycowa

Pozwolę sobie zacytować: "Piotrek, ufałem ci, miałem za dobrego znajomego, a ty wziąłeś niemałą zaliczkę na meble oraz sprzęt AGD i w dalszym ciągu, trzeci miesiąc po terminie nie wykonałeś zlecenia ani nie zwróciłeś pieniędzy. Mam dosyć twoich ciągłych oszustw i kłamstw. Podawania co chwile nowych terminów montażu kuchni z których się nie wywiązujesz i których nigdy nie zamierzałeś nawet dotrzymać. To koniec mojego czekania wykonanie kuchni i dostarczanie sprzętu AGD. Dostałeś oficjalne wezwanie do wykonania dzieła  lub zwrotu zaliczki od mojego prawnika którego nie odebrałeś, ale pewnie nie wiesz, że takie wezwanie po 2-krotnym awizowaniu uznaje się za skutecznie dostarczone. Oczekuj więc w najbliższym czasie pozwu. Btw. widzę, że nie ja jedyny mam takie problemy, widzę, że ludzie których oszukałeś piszą swoje opinie na http://piotr-nowak-oszust.blogspot.com . Jest mi przykro, bo dawałem ci tyle szans, dodatkowych terminów, wierzyłem w twoje kłamstwa, ale sam zacząłeś się w nich plątać i sobie zaprzeczać. Nie wierze już w ani jedno twoje słowo. Mam dość i ostrzegam wszystkich wszem i wobec przed tobą. "

6 komentarzy:

  1. Jestem w szoku. Kurde pamiętam go pracował dzień i noc kurde co z tobą Piotrek znam cie z dobrej strony?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień i noc to i może nadal pracuje ale nabrał zaliczek i nie wyrabia. Gdzie się podziały pieniądze nikt nie wie.Bo nie ma ani kasy ani roboty. Facet łapie problemy juz chyba psychiczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień i noc to i może nadal pracuje ale nabrał zaliczek i nie wyrabia. Gdzie się podziały pieniądze nikt nie wie.Bo nie ma ani kasy ani roboty. Facet łapie problemy juz chyba psychiczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ode mnie też wyłudził nie tylko zaliczke, ale prawie całą kwotę z góry. Miał mi zrobić meble kuchenne, łazienkowe, 3 szafy, łóżko, 4 szafki. Nie wykonał żadnej z tych rzeczy. W zamian słyszałem ciągłe kłamstwa, oszustwa, unikanie kontaktu. Wszystko to trwało roko czasu i przez ten czas nie miął ani odrobiny dobrej woli by wywiązać się z umowy. Zmuszony byłem zlecić sparwę firmie zajmującej się odzyskiwanie wierzytelności. Ponieważ ten pseudostolarz nie miał ochoty zwrotu wyłudzonych pieniędzy sprawa trafiła do sądu. Ponieważ jest on jeszcze właścicielem jednego lokalu i współwłascicielem drugiego, a że w jego sprawie toczą sięjuż postępowania to chyba niebawem straci jeden z lokali.
    Ludzie unikajcie go jak ognia jeśli nie chcecie zostać oszukani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie lokale ludzie ? Ta szopa jest wynajęta... Zero kapitału na życie, zero ambicji, zero pomysłu i chęci na wyjście z sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby nie było kuchnia nadal nie wykonana (poszedłem po rozum do głowy i zatrudniłem kogoś innego). Ale kasy z zaliczki nie oddał.

    OdpowiedzUsuń